Thursday, September 15, 2011

shafiq : CAPITAL "A"

16 Sept 2011 :: 1.45 A.M

telah aku letakkan harapan pd hati ini. namun tiada apa cuba menggapainya. apabila aku letakkan harapan pada cinta. cinta ini sering kali membawa aku jauh meninggalkan realiti hidup. siapa aku tiada siapa yg tahu. aku terus hanyut dlm dunia melodi hati . dunia hati yg memelodikan muzik ini. aku sepi tanpa seorang insan,  insan yg mampu membahagiakan hari2 ini. hari2 yg aku lalui tanpa sesiapa. hari2 yg aku lalui dgn kekosongan.

  CAPITAL  A

*aku selalu pandang2, sebab aku harap kau faham, dan goyang2kan kaki bukan bermaksud faham..haha =) 

 i hv a lots of story of ma life to share about, n ma life as nt good as u think 


PEACE uollz


p/s: jgn nk kerek bile da baca entry aku. sekian

No comments:

Post a Comment