Monday, January 21, 2013

Birthday gift from IOWA, USA

Hi Nasyitah... how are u? ok straight to the point, kau satu2 nya kwn aku yg kt oversea yg sanggup post card dan hadiah harijadi aku... that made me fervently record this video.. jgn x tgk, lau x tgk rugi!..hoho Jom tengok (tapi jgn gelak..haha!)

Click dekat perkataan "Thanks Nasyitah" tu atau buka dekat new tab so video ni lebih besar, yg ni kecik sgt..cissssss 

(video have been removed)
nk tgk msg aku :)


sampul surat: Nama siap ada Encik Ir lagi.. terbaik! haha Engineer to be :)


Bluekkkk x terkejut ponnng.. terasa mcm eh mende ape ni, sape buang sampah dlm peti surat aku ni..haha gurau3 :P

Iman bertingkat-tingkat?? WUAAA... gua x mampu derr.. stakat bangang bertingkat2 bole kot..haha lain ckp la mcm ni "semoga kau bertingkat2 hensem"..cehhhh :D *gaya nk kena baling mangkuk tingkat aku ni* haha

WOAAA!!! terkejut jugak bila tahu ada hadiah skali... rasa mcm mimpi.. aq sempat gosok2 mata dan hentak2 kepala kt meja,... igtnya mimpi..haha owsem!

 Thank you very much!!! :) ... May Allah Bless u..



1 comment: