Monday, November 28, 2011

Rugby as part of my life~ (Ansara Rugby Tournament 26-27/11/2011)

weh baca entry ni dgn gumbira. wlupun muziknya sedihh. dgn gumbira tawww..HAHA!
oren yg lukis =)
Dragonfly ni nama Team Rugby MRSM Kepala Batas... aku n kwn yg lain yg kacak dan bergaya adalah Alumni MRSM Kepala Batas . ini lah team rugby kami dari form 4 hingga lah form 5. yeah hell rugby.




 Team DRAGONFLY MRSM KEPALA BATAS  08/09
ini masa kejohanan Ragbi Peringkat MSPP, nk tahu mana paling star giler khinzir??? yg sebelah kanan sekali tgh duduk tu ha. nama dia Buncho =) haha *gurau3




 1ST YEAR KITEORG JOIN ANSARA GAME 
1st time join game ni. x beberapa menyerlah. tp still ok. still masuk peringkat perdana (top 8)




2nd time Join ANSARA
2nd time 2nd year main ansara game. time ni aku x main ngn team batch aku. aku main ngn team senior. HAHA. suka hati aku lahh nk main team ape =)
team senior dpt masuk quarter final. kiteorang johan kumpulan.
team batch aku masuk semi cup/perdana. woot2!





last time bawah 23 tahun Ansara game Nov
weh dekstop tu =)
tah lah. aku rase Ansara game yg Nov 2011 ni yg paling best.haha xtwu la kenapa. 
team ni pd hari pertama menduduki ranking top 5. ranking ke-4 drpd 16 team yg bertanding. 2nd day adlh hari terakhir kejohanan kiteorg dpt masuk semi. then ada 1 team yg lyk masuk final tarik diri. so kira kiterong 2nd place peringkat temenggung/plate. haha serius game 2nd day ni mmg awsome. lg2 masa lwn ngn SHOBA (High School Setapak). kalau x dah menang. 2 try kiteorang x disahkan. hmm xpela referee tu pun manusia. dia xnmpk xbermaksud dia x buta..hak3

Azam aku, aku nk tingkatkan prestasi, nak join byk game. tp xtwu aku dpt x main lg taun depan. tp apa yg pasti aku nak kemenangan. wish all the best for next year. next year kita johan weh! =)

-sikacakkacak-
sbb sy kn charming n available

No comments:

Post a Comment