Monday, January 27, 2014

Cuti Semester 5

Cuti ini tiada apa yang luarbiasa, semuanya macam biasa, bila cuti duduk rumah maka kerja aku adalah tidur, makan dan berinternet (online, tgk youtube, baca berita dan artikel). tapi sem kali ni satu je yg lain, sem ini aku selalu lepak dengan kawan-kawan terutama member putrajaya dan shah alam. selalulah berulang-alik ke sana. Seronok, bergelak ketawa dan enjoy berkawan dgn mereka sebab tu aku selalu berulang-alik semata-mata ingin meluangkan masa bersama mereka. Bak kata orang brotherhood (sangat la kan) biasalah zaman muda2 ni gila sikit otak..hoho 
Brother + Romance = Bromance 

Selain itu, cuti ini aku jadi babysitter juga. Ha! bukan jaga anak org tu, mak aku memang la jaga anak orang tapi aku jaga adik sendiri..hehe (ajim 9 dan amal 6) haritu umi & papa bawa dorang pergi Kidzania Malaysia (boleh klik sini).  Macam biasa aku yg akan jadi babysitter jaga adik2 dekat dalam tu. Umi dan papa pergi dating berdua (grrrrrr...) tapi berbaloi kot sebab dalam Kidzania Malaysia tu sangat sangat la AWSOME! korang boleh google apa itu Kidzania. Awsome x awsome korang g la bawak adik2 korang dan rasai sendiri bertapa comelnya dorang nanti..huhu






No comments:

Post a Comment